Olen vaihtanut atc-kortteja viimeaikoina lähes urakalla. Korttien askartelu on ollut todella hauskaa ja mielikuvitusta kirvoittavaa. Välillä olen hieman ihmetellytkin innostustani, -miksi? Empä usko että ihan vain itselleni viitsisin tehdä kortteja, vaikka askartelusta pidänkin. Puoli iloa tässä ATC ja DECO-touhussa on jännitttynyt odotus siitä mitä postilaatikosta tupasahtaa vaihdossa. On myös palkitsevaa tietää, että vastapuoli osaa arvostaa saamiaan kortteja. Se ajaa myös kokeilemaan rohkeammin ja toivottavasti ohjaa myös kehittymään?!!!?

Seuraavat kuvat/ vaihdot olen yrittänyt laittaa aikajärjestykseen. (Voisin laajentaa blogiharrastustani myös tuon skannerin suuntaan, olisi hieman helpompaa tuo kuvien siirto tänne blogiin...)

 Okra -blogin Maitzu lähetti minulle upeita taidokkaita TAIDE sana-kortteja:

346821.jpg

346819.jpg

Omat hänelle lähteneet korttini lisään myöhemmin, kun tiedän hänen saaneen minun korttini.

Hiekkaollivin viides atc-vaihto toteutettiin kahden kiiltokuvan kanssa. Kortit postitettiin eri ihmiselle kuin mistä itse kortteja saatiin.  Nämä sain Paukulta (hänen blogiinsa minulla ei ole linkkiä...?):

346825.jpg

Omat korttini lähtivät puolestaan Sarin soppeen:

346805.jpg

Liioliilla oli tarjolla vaihtoon nämä upean väriset kortit, halusin ne samantien kun näin ne ;)

342616.jpg

Sain korttien kera Liioliilta tussihaasteen, joten toteutin omat korttini tussien kera. Tusseilla en olekaan tehnyt oikeastaan mitään, en edes peruskoulussa. Chinagirl & Goth:

346789.jpg

346830.jpg

Keijukaisvaihtoon haettiin halukkaita  Arjen pyöritystä blogissa. Ohessa omat vaihtoon lähteneet kolme korttiani:

346809.jpg

346801.jpg

346811.jpg

Hemmamamman kanssa vaihdoimme kortteja vapaalla aiheella. Tälläisia taidokkaita ihanuuksia sain häneltä:

339082.jpg

339079.jpg

Tässä ovat omat korttini Hemmamammalle:

337805.jpg

Suraavat ovat sarjaa "Legs" :D Statement, Pirate ja Bond:

337804.jpg

337806.jpg

337807.jpg