Minut mukaan haastoi ensin Maitzu ja sitten vielä Titti. Tässä siis näitä omituisuuksia ?!

1.     Olen ollut kutsuvieraana Yhdysvaltain suurlähetystössä kokkareilla<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

2.     Opiskellessani Irlannissa majoituin perheessä, jonka löysin sattumalta viikkoa ennen matkaani siten  että perheen äidin isä oli aikoinaan samassa työpaikassa kuin oma äitini. Perhe sattui asumaan Maynoothissa, juurikin paikassa jonne olin menossa opiskelemaan!!! (Maynooth on Dublinista länteen n. 25 km) Lisäksi perheen isä oli Irlannin kolmanneksi suurimman rakennusfirman toimistusjohtaja.

 

3.     Minulla ei ole ollut vesirokkoa! Kääks!

 

4.     Olen istunut Särkänniemen tukkijunassa yli 13 tuntia putkeen!

 

5.     Olin interraililla vain 17-vuotiaana

 

6.     Olen saanut antaa pikkuveljelleni toisen nimen (kastettu sen mukaan) kun olin kolmen vanha

Minä haastan puolestani MinnanLiioliin, Jennan, Aman, Manssun ja Famun !!