Sain haasteen Esteriltä

Eli tarkoituksena on kertoa 7 tosiasiaa itsestään ja haastaa 7 ihmistä samaan tehtävään

1.  Askartelu ja kädentaidot ovat minulla verissä. Muistan olleeni aina innostunut näistä asioista. Jopa yökylään mennessäni, arviolta 4-5-vanhana, olen pakannut sakset mukaan, että varmasti saan askarrella!

2. Matkustelu on polte 365 pv vuodessa sisälläni. Matkustelisin niin usein kuin mahdollista. Jos minulle tarjoutuisi tilaisuus valita tuliterä auto mukavuuksin tai matka jonnekin, ottaisin empimättä matkan.

3. Rehellisyys ja oikeudenmukaisuus ovat minulle erittäin tärkeitä arvoja.

4. Pidän possuista ja sioistakin ;)

5. Positiivinen ajattelu ja elämänasenne ovat ohjenuorani, joista yritän pitää kiinni myös vastoinkäymisissä

6. Olen aamu-uninen ja omaan hyvät unenlahjat, nukkuminen on ihanaa! Päiväunista en kuitenkaan pidä ja matkoilla olen taas hereillä kukonlaulun aikaan.

7. Sadut ovat tärkeitä ja minulla on vilkas mielikuvitus. Olen haaveillut satukirjan/kirjojen kirjoittamisesta sekä kuvittamisesta. Luen muutenkin paljon kirjoja. Joulu ilman kirjalahjaa ei ole joulu! 

 

Haasteen heitän puolestani Helmiliinalle, Minnalle, Kangaskasalle, Maizulle, Nallulle, Marlelle, Tuulialle! Jos poimitte haasteen mukaanne, jättäkää kommentti lootaan :)