Hei minä olen Paavo! Minä olen iguaani! Ikää minulla on neljä vuotta ja tämä on toinen perheeni. Olen kasvanut jo melkoisen isoksi veijariksi; muutin uuteen kotiini juuri tilan takia.

Paavo on kotiunut hyvin, kuten tästä ihanasta hymystä voi päätellä :)

1321834.jpg 

Hieman jännittäviä nämä ensimmäiset päivät ovat olleet (Paavo haettiin lauantaina)... Ennen Paavon tuloa opiskelimme ahkerasti eksoottisen lemmikin hoitoa. Netin lisäksi olimme yhteyksissä edelliseen omistajaan ja muihin harrastajiin. Terraario rakennettiin myös hyvissä ajoin, onneksi, sillä siinä oli kokonsa puolesta muutama yllätys...

Paavo poseeraa :) 

1321835.jpg

Kaikista isoin kysymysmerkki oli iguaanin tulo lapsiperheeseen, jossa on koira. Iloksemme Aries on mopsina sopeutunut loistavasti ja Paavo ei ole osoittanut iguaanille tyypillisiä? agressiivisuuspiirteitä... Poikamme suurinta huvia onkin ollut rapsutella omaa "dinosaurustamme" :).  Hieman iguaanin hankintahalukkuutta ja järkeämme ystäväpiirissämme ihmeteltiin ja kyseltiin, mistä ihmeestä saimme idean. Ensikipinä tuli Särkänniemen akvaariossa, jossa on myös iguaaneja :) Ks. postauksen päiväys!