Anskulla oli ehdolla mielenkiintoinen atc-vaihto: omakuva. Minä sitten ehdin nappaamaan aiheen ja niimpä me vaihdoimme Anskun kanssa omakuvia :) Anskun hieno toteutus löytyy täältä. Kiitos Ansku kortista!

Minun omakuvani on sitten tälläinen:

384102.jpg

Olisipas hauska kuulla mitä teille tulee omakuvastani  mieleen?! Väreistä, kuvista, sanoista, kokonaisuudesta, tekniikasta jne. Ja jos jätät kommentin laatikkoon, osallistut pienen palkinnon arvontaan!!

MUOKS MUOKS 11.2. Ei enää osallistumisia. Arvonta seuraa piakkoin :)

Ajattelin kirjoittaa tähän muutaman sanan tästä omakuvasta mitä siihen sisältyy...  Värien on tarkoitus olla iloisia ja leikkisiä. Ruusu kuvaa romanttista puoltani, pidän siis romantiikasta mm. sisustuksessa ja tilkkutöissä (joskin sisusutus on tällä hetkellä aikas klassista?!), ruusut ovat ihania ja niitä kasvaa puutarhassani :).  Possu on tietysti minä, se on myös lempinimeni. Olen syntynyt maaliskuussa. Kevät on minun lempivuodenaikani. Keltainen siluetti on vallaton minä ja vihreä kuvaa syvällisempää minää. Olen äiti ja vaimo. Energy sana on kuvaamassa  sitä mitä toivoisin minussa olevan lisää! Kokemukset ovat tärkeitä ja kaikkea uutta olen innokas kokeilemaan- yllytyshullu?! Tekniikasta, askartelu ja kollaasit on kivoja tehdä :)