Mrs Vsopilta napattu hassutus:

Hei,

Olen Milla Rantonen. Asun Porissa.
Olen unohtanut ikäni ja ammatiltani olen malliveistäjä.
Harrastan perhostenkeräilyä ja triathlonia.
Minulla on 2 lasta.
Hiukseni ovat vaaleanpunaiset ja silmäni punaiset.
Pidän humppa-musiikista ja lempiartistejani ovat Sturm und Drangin pojat.

Hauska tutustua! Kuka sinä olet?

Ota nimeksesi 2. etunimesi ja lähimmän naapurin sukunimi
- asuinpaikaksesi kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla
- iäksesi äidin ikä (kuinka vanha hän olisi nyt)
- ammatiksesi isän ammatti
- harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa
- lasten lukumääräksi se, montako lävistystä sinulla on (kaikki
korvakorut lasketaan).
- hiusten väriksi tämän hetkinen paidan väri
- silmien väriksi tämän hetkinen housujen väri
- musiikkimauksi genre, jota et siedä
- lempiartistiksi tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi

Kerropa omat tietosi minulle!